Love To All

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

Love To All
Love To All
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

FREINDS FOR EVER

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

نماذج الشحاتين في مصر

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

1نماذج الشحاتين في مصر Empty نماذج الشحاتين في مصر الجمعة سبتمبر 04, 2009 6:34 am

SEMSEM

SEMSEM
مدير المنتدي
مدير المنتدي

نموذج الشاب صاحبك في الشحاتة
تبقى مثلا ماشي في مدان اليزة يطلعلك واحد يقول لك يا كبتن انت منين؟ تقول مثلا من طنطا ... يقولك انا برضو بشبه عليك.. منين من طنطا .. من ميدان الساعة .. حبيب قلبي وهب بقيتوا صحاب ويحسسك انكوا لازم تاخدوا موبايلات بعض حالا ويمكن تخرجوا سوا باليل.. وبعد كدا طب انا كنت عاوز اروح وعاوز التذكرة.. وسعات يبقى شكله جنتل جدا وناس كتير تصدق وتديله التذكره كامله.. مهو بلديات.. مرة واحد من دول نفتله خالص وكنت مخنوق منه.. قعد مثل لي فيلم الارض.. وقال هي دي اخلاق ولاد البلد... مهو دا العشم وكلام من دا للصبح...

نموذج البنت الصغيرة ام دم خفيف
ينتشر في الحسين وتحديدا قهوة الفيشاوي.. حيث ترى بنت بكيس مناديل داخلة عليك وعمرها ما تقولك هات.. تيجي مثلا تقول.. انت زعلان ليه.. انت لابس كدا ليه... ويسلام بقى لو مجموعة شباب.. ترشق معاهم فاي حوار.. لو بيتكلموا فالذرة ممكن تفتيلهم عادي جدا.. وتلاقيها بقت جزء من القعدة .. وعيب قوي لما تقوم بكيس المناديل دا تاني .. لازم حد من البرنسين اللي قاعدين يشربه.. وهو دا الاحتراف.

نموذج البرنس
ودا راجل في منتهى الشياكة ويخش مرة واحد ويقول : ممكن 2 جنيه ولو قلت لا مش ممكن بيمشي فعلا.. نموذج شيك مناسب لعصر السرعة

نموذج متحدي الاعاقة والصم والبكم
وللاسف ناس فعلا بتبقى معاقة.. وناس بتستغل دا وتبقى زي الفل..مرة واحد صاحبي فمعرض الكتاب واحد اداله ورقة من بتوع الصم والبكم فصاحبي خدها ومشي وكان فاكرها دعاية.. اهو ورق بيتلم .. فالواد جري وراه وعمال يشاور واحد بصباعة قصده بجنيه يعني.. وصاحبي مش فاهم حاجة وقالو عاوز ايه.. التاني قعد يعمل اخرس . .. واعوا اعوا وايهع ايهع والكلام دا.. وصاحبي دماغة فالطراوة... واخر ما زهق الواد قالوا يا عم دا بتاع الصم والبكم افهم بقى ومشي !!
موقف مشابه حصل فكافيه كوستا فجامعة الدول.. واحد دخل علينا بورق الصم والبكم وعشان احنا شوية شباب مع بعض فكوا مننا بسهولة وراح على بنتين شيك قوي لوحدهم، والحركات بقى ايها .. اهو اهو اعو اعو والكلام دا والبنات بتقولو يحنن .. الله يسهلك.. اخر ما زهق جه قايل : ** *** والمقصود بالعلامات شتيمة لاذعة بالام .. يعني نطق اهو .. وياريته ما نطق .. سيل من الشتايم يا ولاد ويا ولاد ... ولما جه واحد طلعه برا الكافيه وقف برا وطبعا الكافيه ازازه شفاف وهات يا اشارات ليهم باديه.. وكلام من برة.. كل دا ليه؟ عشان مدلوش فلوس.. طب يا اخي كفاية انك عامل اخرس وبتستعبط.. لما محدش يديك تشتمه؟؟

https://lonly.ahlamontada.com

الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]